Jakość pracy Urzędu Miasta Torunia
Od 2 stycznia 2013 r. we wszystkich budynkach Urzędu Miasta Torunia są dostępne ankiety, za pomocą których mieszkańcy mogą ocenić pracę toruńskiego magistratu.
Ankiety zostały wyłożone w specjalnie do tego celu przeznaczonych miejscach, łatwo dostępnych dla klientów urzędu. Obok znajdują się skrzyneczki, do których można wrzucić wypełnione formularze.
Badanie pozwoli poznać opinię mieszkańców korzystających z usług urzędu miasta dotyczącą pracy urzędników miejskich. Stałe podnoszenie jakości i poziomu obsługi interesantów jest bowiem jednym z najważniejszych elementów funkcjonowania urzędu, posiadającego certyfikat jakości ISO.
Wszystkie opinie i uwagi będą poddawane szczegółowej analizie okresowej, której wynikiem będzie roczny raport z Badania Satysfakcji Interesanta z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta Torunia.
Warto dodać, że w drugiej połowie 2012 r. przeprowadzony został pilotażowy etap badania. W ramach pilotażu ankiety były dostępne w dwóch siedzibach Urzędu Miasta Torunia, licznie odwiedzanych przez mieszkańców: w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miasta przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 oraz w Wydziale Ewidencji i Rejestracji, a także dodatkowo na stronie internetowej. Wyniki tego badania pozwoliły m.in. opracować ostateczną wersję ankiety dla klientów urzędu. Pełen raport z pilotażu będzie dostępny w połowie stycznia 2013.
Materiały do pobrania:
Kalendarz konsultacji społecznych
luty 2025
po | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
|
|